امور فرهنگی ودانشجویی
1398/8/28 سه‌شنبه
جشنواره بیست وسوم قرآن و عترت دانشگاه پیام نور در کرمان به ایستگاه پایانی رسید
جشنواره بیست وسوم قرآن و عترت دانشگاه پیام نور در کرمان به ایستگاه پایانی رسید
جشنواره بیست وسوم قرآن و عترت دانشگاه پیام نور در کرمان به ایستگاه پایانی رسید
مراسم اختتامیه بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه با معرفی برترین های قرآنی برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، مراسم اختتامیه بیست و سومین جشنواره کشوری قرآن و عترت دانشگاه که از دو روز قبل در کرمان آغاز شده بود صبح امروز با حضور مسئولین فرهنگی سازمان مرکزی دانشگاه، مسئولین استانی، و مهمانان و شرکت کنندگان استانهای 29 گانه کشور برگزار شد.  
در این مراسم دکتر محمد هادی امین ناجی، معاون فرهنگی دانشجویی و اجتماعی دانشگاه در سخنانی ضمن تشکر از همه عوامل برگزاری این جشنواره، قرآن کریم را نعمتی الهی و معجزه جاوید اسلام خواند و گفت:  ایجاد تمدن اسلامی در پرتو قرآن کریم آرزویی در دسترس و قابل تحقق بر محور گام دوم انقلاب تبیین شده که از سوی رهبر معظم انقلاب می باشد و همه اینها منوط به تدبر در آیات قرآن و عمل آنها در زندگی و نشر حقایق متخذ از قرآن کریم است.
وی توجه به همه بخشهای جشنواره در سال های آینده را یادآورشد و افزود:آسیب شناسی 23 جشنواره قبلی می تواند کمک موثری در هر چه بهتر برگزاری این رویداد قرآنی بزرگ نماید و مدیران و مسئولین فرهنگی باید با برنامه ریزی و تلاش مضاعف زمینه تعمیق فرهنگ قرآنی و شرکت حداکثری دانشجویان در این جشنواره را فراهم نمایند .
معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور، نظم اجرایی، افزایش بیش از دو برابری مخاطبان و حضور جشنواره در میان مردم کرمان را از ویژگی های ممتاز جشنواره بیست و سوم برشمرد و از همه عوامل اجرایی و دانشجویان شرکت کننده در جشنواره تشکر نمود.
دکتر امین ناجی، توجه به همه بخشهای جشنواره، علاوه بر بخش آوایی که همواره مورد توجه است را مورد تاکید قرار داد و گفت: تربیت 10 میلیون حافظ و قرآن پژوه در کشور که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب می باشد یک اولویت برای مجموعه فرهنگی دانشگاه پیام نور است. 
ایشان خطاب به دانشجویان شرکت کننده در این جشنواره هم گفت: وظیفه اصلی دانشجوی قرآنی، پرفروغ ساختن فعالیتهای قرآنی در میان سایر دانشجویان و  فعال نمودن بیش از گذشته کانون های قرآن  و عترت دانشگاه است و رقابت و مسابقه در درجه دوم اهمیت است.
لازم به ذکر است دکتر علیرضا محدثی زرندی رئیس دانشگاه پیام نور استان و دبیر اجرایی جشنواره، در سخنانی ضمن عرض خیر مقدم به مسئولین و دانشجویان راه یافته به مرحله کشوری جشنواره، از تلاش های همه عوامل اجرایی تشکر کرد. 
همچنین دکتر امین رستمی، مدیر امور فرهنگی و دانشجویی استان و مدیر اجرایی جشنواره گزارشی از روند برگزاری این جشنواره ارائه کرد و گفت: آمار شرکت کنندگان در بخشهای مختلف جشنواره را 13313 نفر بوده که 212 نفر به مرحله کشوری راه یافتند.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir